ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Ήμαστε εδώ για να σε εξυπηρετήσουμε

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ας δούμε πως μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιστροφή στο τηλέφωνο 2610427494.
Σας επιστρέφεται άμεσα το ποσό της αγοράς αλλά επιβαρύνεστε το κόστος αποστολής των προϊόντων.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

Προσοχή: Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Ας δούμε πως μπορείτε να λάβετε την εγγύηση σας

Στα προϊόντα που αναφέρει ότι περιλαμβάνεται εγγύηση και διαπιστώστε κάποιο πρόβλημα ή ελάττωμα έχετε το δικαίωμα μέσα στο διάστημα που έχει κάλυψη να αιτηθείτε την εγγύηση σας. Υπάρχουν δύο κατηγορίες εγγύησης, η άμεση αντικατάσταση ή επισκευή μετά το πέρασμα του χρόνου άμεσης αντικατάστασης.

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις είναι υποχρεωτικό να επιστραφεί πίσω ολόκληρη η συσκευασία μαζί με τα παρελκόμενα της και η απόδειξη που λάβατε.

Οι εγγυήσεις γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα από το κατασκευαστή και όχι μετά από δική σας κακή χρήση.

Άμεση Αντικατάσταση
Dead on Arrival (DOA)

Στη περίπτωση της άμεσης αντικατάστασης σημαίνει ότι το προϊόν που λάβατε είναι ελλατωματικό από τη στιγμή που βγήκε από τη συσκευασία του και μπορείτε να μας το επιστρέψετε μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες χωρίς κανένα κόστος αποστολής και εμείς άμεσα θα σας στείλουμε καινούργιο.

Εγγύηση μετά το πέρασμα
του χρόνου άμεσης αντικατάστασης

Στη περίπτωση που έχουν περάσει οι 14 ημέρες και το προιόν σας είναι εντός εγγύησης, όπως αναφέρει στη παραγγελία σας, μπορείτε να μας αφήσετε ένα αίτημα για να εκμεταλλευτείτε την εγγύηση σας. Αφού γίνει έλεγχος θα ενημερωθείτε άμεσα για τη πορεία της επισκευής του ή αντικατάστασης του αν δεν επισκευάζεται. Το κόστος αποστολής το επιβαρύνεστε εσείς.

Smartphones

24 Μήνες

Αξεσουάρ & Gadgets

12 Μήνες

Powerbanks & Μπαταρίες

6 Μήνες

Για να μας αφήσετε αίτημα εγγύησης πρέπει να πάτε στο λογαριασμό σας, παραγγελίες, να ανοίξετε τη παραγγελία σας και εκεί θα βρείτε την εγγύηση σας. Αν σε περίπτωση δεν έχετε λογαριασμό ή δε θυμάστε τους κωδικούς σας μπορείτε να μπείτε εδώ να συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας σας και το email σας ώστε να κάνετε αίτημα και να παρακολουθείτε τη πρόοδο του αιτήματος σας.

ΒΗΜΑΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

Ας δούμε πως γίνεται η διαχείριση της εγγύησης σας
  • ΑΙΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

    Πρώτα εσείς κάνετε ένα αίτημα εγγύησης

  • ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

    Το Service μας θα λάβει το αίτημα σας & θα επικοινωνήσει μαζί σας

  • ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

    Μετά την επικοινωνία μας στέλνετε το προϊόν

  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

    Μόλις το προιον φτάσει στο κατάστημα θα σας ενημερώσουμε

  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

    Ο ειδικός μας θα σας ενημερώσει αν είναι το προιόν εντός εγγύησης

Μόλις ολοκληρωθούν τα παραπάνω 5 βήματα θα σας στείλουμε πίσω επισκευασμένο ή καινούργιο προιον.

0
0
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this